piątek, 8 marca 2013

Versatile Blogger Award

A oto kolejna,nominacja jaką otrzymałam od blogerki MJ ,za co jeszcze raz,serdecznie dziękuję i chętnie wezmę udział ;)



  • każdy nominowany powinien pokazać nagrodę Versatile Blogger Awards u siebie na blogu;
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu;
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie;
  • nominować 15 blogów;
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów. 
Nie ukrywam,że jest to dla mnie trudniejsze zadanie niż Liebster Award,gdyż łatwiej odpowiadać na konkretne pytania niż pisać o samej sobie,mam nadzieje,że podołam i was zaciekawię ;)

A oto siedem,ciekawych mniej lub więcej,faktów na mój temat :

1. Byłam bardzo grzecznym dzieckiem,dopóki nie wkroczyłam w wiek "nastoletniego buntu". Sprzeciwiałam się wszystkiemu i wszystkim łącznie z rodzicami i nauczycielami,przez co zmieniałam wiele razy szkołę. Podkreślam,że jestem z pomorza a przez pół roku uczyłam się w gimnazjum (internat) w Szczecinie,oraz byłam uczennicą LO Katolickiego z internatem w Warszawie,prowadzonej przez siostry zakonne ;) Z perspektywy czasu,nie żałuje,że się tam znalazłam,było to ciekawe doświadczenie,które dużo mnie nauczyło ;)

2. Kiedy miałam jakieś 4 lata,podczas mszy w kościele uciekłam mamie z ławki,po czym udałam się do ołtarza gdzie leżał koszyk,do którego wierni wrzucają datki "na tacę". Był to czas,kiedy w obiegu były jeszcze "stare pieniądze" czyli prawie same papierki. Wzięłam w małe rączki tyle ile,się dało, podbiegłam do mamy i rzucając jej pieniążki pod nogi,wykrzyczałam na cały głos "Masz mamusia!" ;). Mama myślała,że spali się ze wstydu;) Osobiście tego nie pamiętam,znam tą historie z opowieści :)

3. Jestem na "wiecznej diecie" , moim problemem jest to ,że nie nie jem bo muszę,a jem bo lubię! Dlatego staram się pilnować jak mogę,niestety nie zawsze mi to wychodzi...;)

4. Mam słomiany zapał do wszystkiego! Najlepiej od razu i naraz,chciałabym np.uczyć się Hiszpańskiego,tańczyć,śpiewać,szyć itp. Niestety szybko się nudzę i zbyt wiele spraw rozpoczynam w tym samym czasie,przez co część moich "pomysłów" odchodzi  na bok.

5. Jestem okropną perfekcjonistką ,czasem aż do przesady,przez co inni mogą uznać mnie mylnie,za wredną. Potrafię (oczywiście delikatnie) zwrócić uwagę,kosmetyczce czy fryzjerce,że "coś" jest nie tak ,jak moim zdaniem być powinno. I chociaż może to być, prawie niewidoczne dla innych osób,ja muszę to poprawić. Bo inaczej źle się z tym czuje i sama kombinuje...czym zazwyczaj,robię sobie jeszcze większą krzywdę.

6. Do niedawna byłam "maniaczką" torebek,buty nie były dla mnie aż tak ważne. Wiosna,lato,jesień,zima a ja najchętniej biegała bym w Adidasach , jednak było to dobrych kilka lat temu. Tak więc z tej torebkowej mani,popadłam teraz w manie butów...;) Myślę,że torebki bardzo się do tego przyczyniły,gdyż mając ich taką ilość,trzeba mieć też pasujące do wszystkich obuwie ;)

7. Po moich 18-nastych urodzinach, zrobiłam sama sobie prezent i poszłam wykonać tatuaż :)! Wcześniej chciałam wybadać grunt i napominałam mamie "co by było,gdyby" ,jednak ona stanowczo się sprzeciwiła. Ale kiedy go zobaczyła,to się jej nawet spodobał ;)! 


A oto moje nominacje: 
http://exclusive1mln.blogspot.com/ 
http://wiolka94.blogspot.com/ 
http://lusia1982.blogspot.com/ 
http://cookplease.blogspot.com/
http://pamietnikizwakacji-selenka.blogspot.com/
http://donnerlemeilleurdenous.blogspot.com/
http://panna-p.blogspot.com/
http://my-cosmetics-world.blogspot.com/
http://heyfashionismypassion.blogspot.com/
http://slonecznaulica.blogspot.com/


Zapraszam do udziału w zabawie! ;) Nominuje tylko 10 blogów ponieważ,dopiero co nominowałam i wszystko już mi się miesza. Tak więc jeśli kogoś ujęłam,podwójnie to z góry-WIELKIE SORRY ;)




Miłego Weekendu,Pola.

15 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi :) po części też jestem perfekcjonistką :p

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo tatuażu jestem ciekawa :) kocham buty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. również chciałabym sobie zrobić tatuaż. Myślę żeby zrobić sobie jakiś mały w te wakacje, nikt przecież wiedzieć nie musi, taki dla samej siebie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji :D
    Tatuaż <3 Chciałabym też w przyszłości sobie zrobić nieduży :)
    Co Ty na wzajemną obserwację? :> Ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe odpowiedzi :D
    obserwuję :3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog c:
    zapraszam do siebie !
    Obserwuję i liczę na to samo ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. super post !

    follow me *.*

    http://ourworld-ourrules.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem czy jestem perfekcjonistką , ale chyba bardziej pedantką ;d
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  9. o to ładne ziółko z Ciebie było, któż by pomyślał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pola ja totalnie nie mam nic do solar, do barbie ani nic. i ona nie byla przesadnie zadbana, ona byla niechlujna. nie nakladala fluidu, ona packala nim twarz. i nie byla juz w gimnazjum tylko byla prawie dorosla osoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jeśli chodzi o gadulstwo to ja tez jestem gadula okropna (*co widac na blogu i w komentarzach), ale mozna mowic duzo: ciekawie i Z sensem, a mozna tez paplac jak najety o czyms niezrozumialym. ada byla papla i plotkara :)

      Usuń
  11. z tą tacą to niezła historia...;]

    jeżeli chodzi o długość to naturalna [nigdy nie ścinałam;] generalnie włsoy mam cienkie, ale jest ich dużo, szampan starcza mi w sumie na długi czas, nie tak jak się wydaje.
    a kolor mam traktowany rozjaśniaczem w sprayu, niestety na chwilę obecną sa mozno zniszczone ale pracuje nad ich regeneracją

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahahaha podoba mi się historia z drugiego punktu, ja też wiele rzeczy znam tylko z opowiadań :D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń