piątek, 15 lutego 2013

Hello!


Witam serdecznie! Jestem Pola,przez długi czas obserwowałam różnego rodzaju blogi,sama zawsze chciałam pisać coś takiego,jednak zabrakło mi czasu,odwagi ??  nie wiem... w tym czasie wydarzyło się u mnie tyle ciekawych rzeczy do opowiedzenia! A ja nie zdecydowałam się go założyć,wiec dziś rano,wstałam i na pełnym spontanie postanowiłam - to ten dzień :) bo tak to do 60-siątki się nie wyrobie ;) Długi czas myślałam nad tematyka jaka mogłabym was zainteresować,ponieważ uwielbiam kontakt z ludzmi ,lubię wdawać się w dyskusje,bo z nich zawsze możemy wyciągnąć wiele wniosków. Dlatego komentujcie ,wypowiadajcie się będzie mi bardzo miło jeśli udzielićie mi jakiś ciekawych uwag! A wiec co do tematyki,interesuje się  modą,kosmetyką podróżami i "smakami świata" ;) jednak to wszystko już jest,a nie chce by mój blog był oklepany i bezbarwny... Tak wiec znajdziecie u mnie wszystkiego po trochu,oraz odrobine mojej szarej rzeczywistości. Szarej-ponieważ nie mam zamiaru pisać tylko o miłych doświadczeniach mojego życia,jak każdy przeżywam wzloty i upadki, kłócę się z chłopakiem , jak wchodzę do sklepu nie starcza mi na te wszystkie piękne rzeczy które widzę dookoła ;) dlatego postanowiłam opisywać moje poczynania,ponieważ nie jestem inna niż wy a moje śmieszne pomysły na pewno was rozbawią ;) nie zabraknie tu również testów różnego rodzaju kosmetyków,które wypróbowuje sama na sobie,mam na punkcie kremów,balsamów itp. małą obsesję,siostra śmieje się ze mnie,że jestem zabalsamowana jak mumia ;) Tak wiec,zapraszam do odwiedzania,mam nadzieję,że się wam tu spodoba ;)                                                             




Pola

21 komentarzy:

  1. Good luck with your new blog
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Good luck! :)

    voguemybible.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. good luck with your new blog :)

    follow my blog and i follow back :)

    www.stylista0fashonista.blogspot.com

    xoxo
    Nada

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia i fajnie, ze wkoncu zalozylas bloga, powodzenia!!!;)

    Zapraszam do mnie:

    http://jesuismonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za komentarz, życzę miłego pisania :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Welcome to the blogosphere, Pola! I can't read what it says, but if you can add the "translate widget" I can. I would love to follow your blog via GFC too. Let me know.
    ~Kim
    http://2justByou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for visit my blog and good luck with yours!!!
    Kisses from Spain
    www.whatisfashionforme.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  8. Buon weekend (: Reb, xoxo.

    *Nuovo post sul mio blog (: fammi sapere cosa ne pensi:
    http://www.toprebel.com/2013/02/il-nostro-san-valentino.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazin look, so cute.....big kisss, thank you for your visite on my blog,,,,kiss

    OdpowiedzUsuń
  10. Awesome hair
    -Tori
    www.fashiontrendsmore.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Love your blog. How about follow each other? Let me know please. See ya.

    OdpowiedzUsuń
  12. Glad to see that you're joining the blogging community. It's a lot of fun. Love your background. Now following can't wait to see your style. :)
    xo
    Tiffy
    http://www.CuteLA.com

    OdpowiedzUsuń